PARTNER

Spinning (R)

PARTNER

Dieta.pl

 

 

Fitness

Nasza sala do fitness to ponad 100m2 klimatyzowanej powierzchni z antypoślizgową nawierzchnią i dużymi lustrami. Odpowiednie nagłośnienie i profesjonalni instruktorzy są naszą receptą na nudę i doskonałe wyniki przy systematycznym treningu.

W naszej ofercie kazdy znajdzie coś dla siebie... początkujący mogą rozpocząć swoją przygodę z fitnessem od zajęć MedicoFitness, przyjemnych niewymagających ćwiczeń, których celem jest wprowadzenie w świat treningu przy muzyce i wyrobienie dobrych nawyków w oparciu o ćwiczenia rehabilitacyjne, dla bardziej zaawansowanych mamy szeroką gamę standardowych zajęć fitness (step, pilates, BUP, zumba, aquaaerobik) wystarczy tylko odrobina determinacji i zaangazowania, aby osiągnąć zamierzony cel, natomiast dla wszystkich - mniejszych, większych, pań i panów oferujemy wyśmienitą formę treningu rowerowego Spinning(R). Więcej szczegółów w opisach...

Szanowni Nasi Klienci!

Informujemy, że... :

1/ na wszystkie zajęcia odbywające się w strefie Fitness Scorpio obowiązuje jedna ceny i te same karnety

2/ karnet Open obowiązuje przez jeden miesiąc od dnia zakupu

3/ wprowadziliśmy zajęcia TRX® w piątki o godzinie 19.00 oraz Trening obwodowy + Roler w poniedziałki o godzinie 18.00

 

Ponadto przypominamy, że u nas nie obowiązują żadne terminowe umowy i zobowiązania. 

 


Zajęcia Fitness

Jumping frog

Jumping Frog jest doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny. Warto poświęcić czas treningom na trampolinie, by zapewnić sobie nie tylko mocne ciało, zdrowie, Warto ćwiczyć na trampolinie, ponieważ będziesz pewien, że Twój czas jest właściwie zagospodarowany. Dodatkowo zapewnisz sobie nie tylko mocne ciało, zdrowie, kwitnący wygląd zewnętrzny, ale również dobrą zabawę i poczucie lekkości. Zerwij z rutyną zwykłego treningu i zacznij skakać.

Step

Trening wytrzymałościowo-siłowy na stopniu przy różnorodnej muzyce z wykorzystaniem kroków połączonych w ciekawy układ choreograficzny o zróżnicowanym poziomie trudności. Zajęcia angażujące układ sercowo-naczyniowy. Ujędrniają i wzmacniają wszystkie grupy mięśniowe. Układy choreograficzne oprócz spalania tkanki tłuszczowej i poprawy wydolności dają uczestnikom dużo radości i zabawy

Pilates

Ćwiczenia, od zawsze i w całości oparte na budowie anatomicznej ciała ludzkiego, mają na celu zwiększenie świadomości własnego ciała. Dzięki tym zajęciom można wzmocnić mięśnie głębokie brzucha, tułowia i miednicy. Regularny Pilates daje szybkie i trwałe efekty, ciało jest smuklejsze, mięśnie wzocnione i bardziej elastyczne, a dodatkowo obniża poziom stresu.

Bup

Rewelacyjny sposób rzeźbienia brzucha, ud i pośladków. Trening mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej za pomocą odpowiednich ćwiczeń aerobowych i siłowych. Zajęcia angażujące układ sercowo-naczyniowy. Ujędrniają i wzmacniają wszystkie grupy mięśniowe. Układy choreograficzne oprócz spalania tkanki tłuszczowej i poprawy wydolności dają uczestnikom dużo radości i zabawy

Aquaaerobik

Trening w wodzie, w którym mogą brać udział osoby niepływające. Ćwiczenia wykonywane są pod wodą, co zwiększa opór i wysiłek mięśniowy. Trening zalecany jest osobom z nadwagą, wysokim ciśnieniem tętniczym, osteoporozą

Medico fitness

Zajęcia dla początkujących zawierające elementy rehabilitacji ruchowej, to przyjemna forma zajęć ruchowych dla osób, które nie czują się w pełni gotowe na korzystanie z profesjonalnych zajęć fitness. Ćwiczenia prowadzą wykwalifikowani instruktorzy - fizjoterapeuci. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem różnych przyborów i przyrządów – piłek, taśm Thera Band, stepów i mat oraz ciężarków, dostosowane do możliwości, przygotowania fizycznego i umiejętności wszystkich uczestników. Prowadzący wykorzystują swoje doświadczenie i ćwiczenia stosowane na co dzień w procesie rehabilitacji ruchowej oraz poprawy kondycji fizycznej, m.in. w oparciu o metodykę Thera Band, PNF, czy Bobath. To przede wszystkim ćwiczenia rozluźniające i działające przeciwbólowo na schorzenia kręgosłupa, odciążające stawy, a także mające na celu poprawę wyglądu, dbałość o swoją figurę, odchudzające i modelujące brzuch, uda i pośladki

Zumba

Zumba fitness to niezwykle efektywny trening typu cardio, będący połączeniem fitnessu i tańca w rytm muzyki latino. Tańcząc zumbę poprawiasz swoją wydolność, spalasz do 800 kcal oraz kształtujesz swoją sylwetkę doskonale się przy tym bawiąc

Tabata

Intensywny trening interwałowy całego ciała z obciążeniem własnym lub dodatkowym, poprawia kondycję i wydolność, rozpędza metabolizm, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. 20 sekund ćwiczeń, 10 sekund przerwy, 8 rund, 64 ćwiczenia na wszystkie partie mięśni.

Zgrabne pośladki

Trening całego ciała o średniej intensywności, ze szczególnym uwzględnieniem dolnych partii mięśniowych. Energetyczna muzyka, dobra zabawa i praca modelująca sylwetkę gratis.

Płaski brzuch

Nieskończenie wiele fajnych ćwiczeń z użyciem różnych akcesoriów, a wszystko po to by wyrzeźbić tę strategiczną partię mięśni. Miło, wesoło, dość intensywnie, zawsze z miłym poczuciem dobrze wykonanej pracy.

Trening obwodowy + roler

Trening obwodowy to ćwiczenia służące osiągnieciu 3 głównych celów: rozwój wszystkich grup mięśniowych, szybkie spalanie kalorii oraz podniesienie wytrzymałości i wydolności. Szczególnie polecany dla osób oczekujących efektów w krótkim czasie. Forma treningu pozwala na dostosowanie intensywności do indywidualnych potrzeb, możliwośći i oczekiwań.
Każdy trening kończy się ćwiczeniami rozluźniającymi powięzi przy użyciu Rolera (wałka). 

TRX(R)

Trening TRX(R) to ćwiczenia z użyciem specjalnych taśm, z masą własnego ciała. Idealny zestaw ćwiczeń zastępujący praktycznie całą siłownię. Regularne treningi pozwolą na rozbudowę poszczególnych, wybranych lub wszystkich części ciała, wzmocnią mięśnie bez nadmiernego, niezdrowego obciążania stawów i kręgosłupa.


ROZKŁAD ZAJĘĆ FITNESS

godzina poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota
10:00     Spinning*      
12:00           Spinning*
17:00 Medico Fitness   Medico Fitness      
18:00 T. Obwodowy+
Rolery
  Pilates   Pilates  
19:00 Spinning B.U.P Spinning B.U.P TRX(R)  
19:00  Step/B.U.P   Zgrabne Pośladki*      
20:00 Zumba  Tabata*     Zumba    
20:00   Spinning    Spinning    
20:00 AquaAerobik     AquaAerobik     

WAŻNE!
* W okresie wakacji (od 23.06.2018-02.09.2018) zajęcia Spinning w środy godz. 10.00 oraz w soboty godz. 12.00 nie będą się odbywały. Ponadto w miesiącu lipcu z powodu wyjazdu instruktorki nie będą się odbywały zajęcia Tabata (wtorek godz. 20.00) oraz Zgrabne pośladki (środa godz. 19.00).